Daintree forest, Cairns - Reisverslag uit Daintree, Australië van Shanta Mangal - WaarBenJij.nu Daintree forest, Cairns - Reisverslag uit Daintree, Australië van Shanta Mangal - WaarBenJij.nu

Daintree forest, Cairns

Blijf op de hoogte en volg Shanta

27 Oktober 2016 | Australië, Daintree



18 okt 8.30 uur

Joepie, vandaag de camper opgehaald. Wat een grote bak zeg. 7 meter lang, 3m hoog en ruim 2 meter breed.
Eerste nacht in ons Homemobiel doorgebracht. . Heerlijk geslapen in een goed bed.
Het ligt net als thuis. Goede kussens om op te liggen en het is prachtig weer dus kunnen we het bed gewoon laten liggen. Leven doe je toch buiten.
Het weer is prachtig 30 gr, om 10 uur was het al behoorlijk warm
We zijn van Cairns aan de oostkust naar boven gereden, richting Daintree national park. onderweg werden we verrast met panoramische uitzichten. Foto Het rijden gaat steeds beter alleen achteruit rijden is uitkijken geblazen.
Maar daar hebben we Odi voor. Die geeft keurig aan hoever ik achteruit moet rijden.
Het is een heerlijk mobiel, stabiel op de weg, zit lekker hoog en voel me af en toe net een buschauffeur.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Daintree

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 December 2016

Shantaodi

23 December 2016

Shantaodi

17 December 2016

Shantaodi

14 December 2016

Milford sound, nieuw zeeland

09 December 2016

Queenstown, Nieuw Zeeland
Shanta

Actief sinds 03 Okt. 2016
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 11937

Voorgaande reizen:

01 Januari 2017 - 01 Januari 2017

Shantaodi

02 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

02 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

03 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: